Hotel Texel-De Koog is beperkt open

Van der Valk Hotel Texel-De Koog is geopend voor leisure gasten en zakelijk publiek. Het restaurant en de pub zijn gesloten, maar we bieden wel take away ontbijt en afhaalmaaltijden aan. Om de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers te kunnen waarborgen, hanteren wij aangescherpte maatregelen in ons hotel. 

Wij zijn blij u te mogen verwelkomen in ons hotel.

Veilig en Vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven:

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Onze medewerkers zijn op de hoogte van alle hygiëne maatregelen en voeren deze instructies nauwkeurig uit. Ook dragen zij een mondkapje in de openbare ruimten
  • De algemene ruimtes zoals de lobby, lift, trap, deuren en toiletten worden zeer regelmatig gecheckt en gereinigd
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en onze medewerkers
  • Schud geen handen met hotelgasten of hotelmedewerkers
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van andere gasten en hotelmedewerkers
  • Betalingen zijn alleen per pin/creditcard mogelijk 
  • Op diverse plekken in het gebouw is desinfecterende handgel beschikbaar
  • Onze gasten zijn verplicht een mondkapje te dragen in de publieke ruimten

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Mocht u meer vragen hebben over de ingestelde maatregelen, neemt u dan contact op met ons via info@valktexel.nl.

Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk als hotel en restaurant geopend zijn?
Ja en nee, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn. Eet- en drinkgelegenheden, zoals het restaurant en de pub zijn gesloten. Roomservice is vooralsnog niet toegestaan. Het is wel mogelijk om gerechten en dranken te bestellen en af te halen bij de receptie tijdens uw verblijf. Het ontbijt wordt aangeboden als take-away en kunt u nuttigen in uw kamer. 

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Nee, helaas is het niet mogelijk om roomservice op uw kamer te bestellen. U kunt op dit moment uitsluitend gebruik maken van vers bereide afhaalmaaltijden. Hiervoor is een aangepaste menukaart die u op uw hotelkamer vindt. 

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
De sauna is toegankelijk voor maximaal 2 personen en beschikt over een Finse sauna, (koude) douche, toilet en omkleedmogelijkheid.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Tijdens uw verblijf bij Hotel Texel – De Koog kunt u gebruik maken van onze fietsverhuur. Naast verschillende soorten (kinder)fietsen, zoals een fiets met 7-versnellingen, e-bike, mountainbike of tandem, is het ook mogelijk om een bolderkar of accessoires te huren. Heeft u al een overnachting geboekt en wilt u graag een fiets, bolderkar of accessoires huren? Neem dan contact op met onze receptie voor de bijbehorende tarieven en om te reserveren. Bel 0222 317 202 of mail info@valktexel.nl.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? Of kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?
Wij vragen u contact op te nemen met het hotel via info@valktexel.nl of 0222 317 202.